[O1] Gdzie znajdują się poszczególne czujniki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • driftIroc
    Classic
    • 2008
    • 10

    [O1] Gdzie znajdują się poszczególne czujniki

    Zamieszczone przez AKa
    Cóż- wracamy do założenia 2.0TDi- przynajmniej tu się nic aż tak strasznie nie może rypnąć :wink:
    hmm a o wałku napędzającym pompę oleju słyszałeś ?? (na szczęście ponoć tylko w PD - CR ponoć tego problemu nie mają)
    Na szczęście ów wałek kosztuje 20zł (ASO) i wystarczy wymienić co wymiana rozrządu lub 90tyś km
  • dj_lawa23
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2007
    • 127

    #2
    [O1] Gdzie znajdują się poszczególne czujniki

    Witam!
    Jak w temacie. Gdzie znaleźć poszczególne czujniki w AHF 1,9 tdi??? Głównie zależy mi na G71 i G72 bo vag wykazał mi błędy na tych czujnikach. Jak ktoś wie gdzie znajdują się inne to też bedzie pomocne dla innych. Mi akurat w danym momencie zależy na tych dwóch... Pozdrawiam i proszę o pomoc. I jeszcze jedno, do czego to czujniki???

    Komentarz

    • gisama
      Ambiente
      • 2006
      • 118

      #3
      A jakie masz objawy?
      Czujnik G72 - prędkość wału obrotowego
      Pzdr Mariusz
      ________________
      1,9 TDI L&K 2000r

      Komentarz

      • dj_lawa23
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2007
        • 127

        #4
        no właśnie, mi powiedziano że G72 to czujnik temperatury silnika, a G71 to czujnik ciśnienia powietrza zasysanego. Objawy mam takie, że jak jest zimny pali na dotyk, ciepły już gorzej. Podłączałem dziś pod vag'a i pokazał mi że problem właśnie z tymi dwoma czujnikami. A dziś wieczorem odkryłem jeszcze że mam pęcherzyki powietrza w przewodzie paliwowym. Wymieniałem filtr paliwa ostatnio i nie wymieniłem tego plastikowego łącznika który wkłada się do filtra. Jutro z rana jadę zakupić tę część i się okaże co miało winę. A dodam jeszcze że błędy czujników zostały wykasowane i już nie powróciły. "Fachowcy" straszą mnie że do wymiany będzie sterownik silnika, nikt ani słowem nie wspomniał o regulacji dawki paliwa przy rozruchu. Nabijają w butelkę??? Chcą zarobić tanim kosztem???

        Komentarz

        • dariuspolo
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1168

          #5
          tutaj fotka:
          Załączone pliki
          T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
          SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
          Zuzycie paliwa

          Komentarz

          • dj_lawa23
            Ambiente
            S_OCP Member
            • 2007
            • 127

            #6
            Dzieki wielkie <browar> się nalezy

            [ Dodano: Sro 16 Kwi, 08 08:50 ]
            Jeszcze jedno.. rozumiem że czujnik temperatury silnika zamontowany jest w tej czarnej plastikowej kuli????

            [ Dodano: Sro 16 Kwi, 08 10:12 ]
            Dobra... To było głupie pytanie, ta kula to zbiornik podciśnienia

            Komentarz

            • arci9
              RS
              • 2004
              • 2007

              #7
              Zamieszczone przez dj_lawa23
              [ Dodano: Sro 16 Kwi, 08 08:50 ]
              Jeszcze jedno.. rozumiem że czujnik temperatury silnika zamontowany jest w tej czarnej plastikowej kuli????

              [ Dodano: Sro 16 Kwi, 08 10:12 ]

              Dobra... To było głupie pytanie, ta kula to zbiornik podciśnienia
              hehe - czujnik jest mniej więcej jak go zaznaczono, z tym , że łatwo nie będzie do niego się dostać

              Komentarz

              • bielinek
                Ambiente
                • 2008
                • 157

                #8
                Co do pęcherzyków powietrza to wymień tylko dwa oringi na zaworze, powrotnym. Potem posadź kogoś za kierownicą i każ mu podnosić obroty do 2,5- 3 tysiaków. Na początku powinna lecieć "piana" w rurkach ale po kilku, kilkudziesięciu sekundach przewód powienien się oczyścić. By the way, powietrze w dolocie paliwa nie powinno wywoływać problemów z zapalaniem, ewentualnie przerywanie przy przygazowaniu. Jak sam wymieniałem filtr paliwa to miałem nieszczelność przy zaworze powrotnym i silnik ssał powietrze do filtra. Odpalał spoko ale przerywał.

                Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
                ________________________________________

                Komentarz

                Pracuję...